Hoppträning

Efter gårdagens nederlag med att hoppa mur var det dax igen... Mur, vattenmatta, jackor och Soptunnor, skit till skit.

Don´t smile I make him stop!!

Stoppade på vattnet, stoppade på muren men väl över en gång så går det ju:)
Henk som börjar bli GANSKA trött på Aston sa efter vi hoppat vatten mur och hans gröna grind ett par gånger utan stopp och jag var ganska nöjd, jaja gör jag ett nytt hinder stannar han ingen, vilket gjorde mig lite smått agresiv och ville genast bevisa motsatsen, hoppade ett räcke med hans eller rättare sagt min jacka på, men den lär jag väl aldrig få tillbaka haha... Aston hoppade han flyttade jackan till marken Aston hoppade igen... Henk försvann och in kommer han och cees med en soptunna som de lägger under hindert, lite nöjdt ler han men aston hoppar;) hade han inte hoppat hade jag dödat honom...
Lite nöjd faktiskt och ska gå ut med samma humör imorgon för då är det dax igen henk har byggt en ny bana så det är bara att försöka sparka runt honom. Hoppas jag.

Nu blir det att sova en stund, ska försöka göra en ordentlig uppdaterning snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0