det här med blogg

Det här med blogg verkar inte riktigt vara min grej....

Nej dagarana rullar på, dag ut dag in...
Jag trivs fortf bra och dagarna blir till vad man gör dem till

En del beslut har tagits sen sista jag skrev bland annat ska jag och min lilla Aston snart gå skilda vägar. Känns faktiskt som ett bra beslut efter 2 veckors gråtande över honom. Nu väntar vi bara på rätt köpare oxå.

Ja vad har mer hänt?

Idag var jag med Frida på unghäst VM i Zangershaide, trevligt såg en del fina hästar samtidigt som jag var barnvakt åt både Alwin och Piias Emil.
Gud så glad jag blev när jag hörde finlandsvenskan där bakom mig Madde är det inte Madde??
Goa glada Piia en lång och härligt pratstund innan hon pratade med Frida om mig hahahaaaa jag dööör..... F fattade först 0 innan Piia jag har ju känt madde sååå länge sen hon var så liten... Underbarare människa får man fan leta bra länge efter.

Efter vårt besök på Zangershaide blev det en lång resa hem med lång bilköer och många roliga diskussioner i bilen, jag blir faktiskt bara mer och mer förvirrad ibland.
Men allt löser sig till slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0