uppdateringen går sådär...

Nu är det exakt en vecka sedan jag lämnade Aston, min bästa vän... Ja det är bara en häst som inte hoppar tillräkligt bra som inte ställer upp och är ärlig, som inte är rätt häst för mig och som gjort mig osäker... Men han har oxå varit min bästa vän i 3 underbara, roliga år. Så att han är bort känns sådär även om jag vet att det är rätt.

Börjat komma igång lite med de nya, 4åringen är faktiskt riktigt trevlig det går redan framåt inte lika tjurig längre:) Lite långhårig bara haha!!
Footloose gillar jag, han är cool, fått se lite blandade kvaliter i hoppningen men jag tror på fridas teori, vi ska ge honom en chans vilket jag tror blir bra, Igår var vi ensama i skogen travade galopperad och bara skrittade runt och myste, Om det är såhär kul att rida undrar jag varför jag inte tagit detta beslutet tidigare fast det varit otroligt svårt... jag saknar ju fortf min Aston hans personlighet och hans mjuka mule.

För övrigt rullar det mesta på som vanligt, imorgon lämnar malin och antonia för att åka till Oslo... Och jag blir ensam som vanligt, ganska tråkigt bara.
Skönt de första 2 dagarna sen är det bara tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0