Time to make a change!

Haft en helg med blandat tempo, söndagen var lung... Var ute och galopperade på fina aston för faktiskt sista gången.

Söndagskvällen tillbringades som vanligt i Asten mkt trevlig, bob trion (där faktiskt jag ingick denna vecka) fick ju ta d lungt medan alla andra var glada och galna.
Trevlig kväll iaf.

I måndags var jag ledig lite sovmorgon innan vi åkte och lämnade Aston. Med oss hem följde en 4 åring, efter Nagano-Darco och idag kom även min andra halva en fem åring efter Nagano. :)
Så det blev 2 halva hästar för min del :)

Beslutet med att lämna Aston känns faktiskt rätt, nu får han blir dressyrhäst vilket nog passar honom bättre.:)
Trodde det skulle bli värre men det kändes bra, tungt att säga hejdå efter 3 faktiskt ganska roliga och lärorika år.


Goodbye my lover, Goodbye my friend
I can only say Thanks for our time together!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0