måndag igen

Har verkligen försökt få rätt på min dator nu.
Malin kom tillbaka från kina i morse och fick snällt åka med mig i snövädret och köpa en hårddisk till min dator så nu har jag flyttat över allt där, men datorn fungerar lika dåligt ändå. så vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.

Nu sitter jag uppe här och väntar på tennessee ska komma tillbaka flyget har landat och han är på väg hit med lastbil så får väl se när han dyker upp här.

Hade en väldigt rolig kväll i Asten igår. Söndagar är höjdpunkten på veckan kan man nästan säga... Träffa alla roliga människor igen.
Men nu är jag faktiskt jobbigt trött, F väckte mig imorse av sina sms  och jag satt och väntade på att hon skulle komma så vi skulle hoppa hästarna men hon kom aldrig.... coh nu sitter jag här och väntar på lastbilen så det var min lediga dag det...

Det har börjat snöa även här i holland. Hatar snö det är kallt och allt blir så mkt jobbigare. och kallare blir det. jag vill ha sommar igen, eller i sommras gnällde jag på värmen jag vill ha vår sen höst sen vår igen... det hade varit perfekt.

Har börjat längta hem.... men vart är hem??
Kanske är det bara för det är måndag igen... kanske för att jag inte vet vad jag vill... för jag lyckas gör allt svårare än vad det är.

Imorgon är det tisdag jag hoppas planen för dagen blir som de sagt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0