Sverige...

Varit hemma i Sverige nu i några dagar.. imorgon är sista dagen sen återvänder jag till Holland igen. Har redan börjat packa min väska och undrar verkligen hur allt ska kunna få plats.

Dagarna har gått fort... Julfirande är inte riktigt min grej men nu är det överstökat iaf ett år till nästa gång. Ett nytt år fullt av nya äventyr. Nya hästar och nya tävlingar träningar och ny lärdom hoppas jag. 

Jag har varit för lat för att orka rida Rodde, kanske hittar en stund imorgon som jag hinner rida på, det är mkt som ska hinnas med. Får faktiskt nästan dåligtsamvete för jag inte brytt mig om honom överhuvudtagen nu när jag varit hemma.. Han som alltid varit van med att ha full uppmärksamhet innan.

Jag tvivlar för mkt, jag tänker för mkt... Samtidigt som jag aldrig förr har varit såhär säker är jag fortf väldigt osäker... Det är svårt att veta vad som är rätt... Det är svårt att veta vad som är rätt val.

Ett halvår har reda gått och planen var bara ett år i Holland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0