lever drömmen

Måndag igen... veckorna går så sinnessjukt fort bara 3 veckor kvar innan jag åker hem över jul. Men jag trivs så himla bra så jag vet inte riktigt om jag verkligen vill åka hem. Men lite semester kan väl inte vara fel?

I lördags visade antonia och jag de nya hästarna från Cees för Cees han var här för kolla på dem. En överraskning blev dock att när jag trodde allt var över så säger F att madde kan du visa vleut? Den galna 3åringen. som ingen hade ridit sen en vecka tillbaka. Var longerad en dag i veckan för de inte ville sitta upp på den för den var så fräsch men jag upp och skulle hoppa det blev en livad start men ganska bra till slut. jag slapp ramla av iaf.

I går var vi alla på tävling ThomThom antonia och jag.
Hingsten som jag varit lite sugen på byta Footloose mot gjorde mitt val enkelt. Han vill inte bli min;)
Footloose var nolla och en helt okej runda. han gör de bra när jag varit lite arg. Antonia var oxå nolla med Aldenriver:)



Precis som alla andra söndagskvällar tillbringades även denna i Asten. Mycket trevlig kväll med underbara människor. :)
Men denna kvällen avslutades ngt annorlunda än de andra. Den slutade hemma hos Thijs med Antonia en flaska vin bra musik och en massa att prata om.
Jag älskar livet här, jag har verkligen hittat rätt plats just nu... det kan bara bli bättre nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0