My Birthday, (några dagar sen)

Då är man gamal oxå... Morgon skiljde sig en del från en vanlig morgon här då antonia brukar både hinna klä på sig och gå ner innan jag ens kommit ur sängen på morgonen men idag vaknade jag pigg och glad, det var ju hoppträning;) haha!! Var uppe före antonia som låg kvar i sängen och sa till mig att klockan inte var så mkt men jag skulle ut i stallet.

När jag kom ner i kantinet hade hon och Malin haft en plan, och de hade satt upp massor av ballonger överallt som för den delen sitter kvar i nu 2 dagar senare oxå. :) fint.

Åkte till Eindhoven för att hoppträna blev en massa hoppande, först Aston som faktiskt hoppade och inte bara stannade för en gång skull, sen ponnyn och adoreble sen provade jag även 2 hästar åt Magnus och Camilla en 5 åring och en 4åring :) Fina hästar.

Väl hemma igen, så fick alla som de ville de fick äntligen äta Aston;) För dem hade beställt en tårta med Aston på :) Gulligt.
Sedan en tur till Eindhoven efter det, men vi hittade inte så bra därför en tidig kväll hem med rosa ballonger på taket av bilen... MALIN!!!


Tårtan med Aston och jag på







Malins hem;)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0