Måndag....

Varje måndag är lika lätt, oftast ledig på söndagen och kan sova ut, sådär 20 timmar sömn brukar blir lagom.
Var i Eindhoven och kollade på derbyt och tog antonia med mig hem så hon inte behövde åka med puckot hem.
Jagade häst på potatisfältet och lagade mat. 

Idag började dagen med att visa fina Adorable som direkt blev köpt och är i Sverige nu, eller väldigt snart antar jag. 
Hoppade 4 åringen som verkligen gick åt helvete, jag är nog fan blind när jag rider, iaf på bommar fattar inte riktigt problemet faktiskt så fort det är innan hinder ser jag inget avstånd men är det bara en bom fungerar det. SUCK!!!
Frida har åkte hem till Sverige så det blir 10 dagar hård träning på bommar nu.

Inatt väckte jag antonia typ vid 04, det är en häst som är ute och går istallet, hon ville inte tro mig och somnade om väckte henne igen och hon gav med sig tjurade hela vägen ner till stallet och öppnade dörren och vem stod där? tagen på bargärning överlycklig över hittat lite pellets om inte lilla Aston?? haha

Annars haft en helt okej dag... med dårarna, vi har stor handlat så nu har vi nog mat för ett halvår typ. fyllt Cees frysbox, städat och fyllt alla skåp i köket duktigt:)

Nu planerars veckans äventyr;) haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0