ännu en bra dag men som vanligt ett tråkigt slut...

Tävling i Eindhoven både igår och idag.
Gårdagen var väl helt okej en bra runda men ett missförstånd i kombinationen och en stor besvikelse för mig....
Dagens runda blev bra och nollade, Även antonia var nolla, vi följer varandras resultat ganska bra.

Jag hoppade både Aston och en fyra åring på eftermiddagen och Aston gör verkligen framsteg, när jag rider rätt finns det ingen tendens överhuvudtaget till att stanna känns skönt, nu måste jag bara lita mer på honom oxå och inte få panik när han står i mot.


Men tyvärr blir nog tiden i Holland snart ett minne.... Jag lever i drömmer som jag alltid kämpat för, det som varit mitt största mål... Jag lever livet som jag älskar, med allt jag vill ha men just nu vill jag bara hem... Inte för hemlängtan och inte för att jag inte trivs för egentligen trivs jag bättre här än någonsin förut.
men jag orkar bara inte med folk som ljuger mig rakt upp i huvudet jag kan inte jobba med någon som letar anledningar till att bråka och tror att vi ska städa upp skiten efter honom...
Nej vi mår väl unjefär lika bra alla tre, eller dåligt...
Det krävs helt enkelt en förändring och det är snart.... Because I belive that Im already have given up my dream...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0